top of page
У нових центрах Yasno компанії ДТЕК впроваджено інноваційні системи обслуговування

Департамент систем керування чергою

04.12.2019

У нових центрах обслуговування під брендом Yasno групи компаній ДТЕК при участі компанії Сервус Сістемз Інтегрейшн впроваджено не тільки систему управління чергою, а і термінали самообслуговування, за допомогою яких клієнти можуть ввести показання своїх електричних лічильників без зайвої черги.

Нова концепція обслуговування клієнтів групи компаній ДТЕК передбачає не тільки оновлений ремонт приміщень центрів, а і впровадження новітніх систем управління чергою та додаткових пристроїв самообслуговування. Відвідувачі можуть отримати талон черги на яскравому та стильному компактному терміналі електронної черги та очікувати обслуговування у новій та зручній зоні, або скористатися терміналами самообслуговування. «У новому форматі в столиці будуть працювати 7 енергоофісів електропостачальника YASNO. Ми продовжуємо працювати у напрямку покращення і підвищення якості обслуговування клієнтів. Наша ціль – це створення сервісу європейського рівня, тому прагнемо аби особисте консультування відбувалось якісно, швидко і в комфортних умовах», – сказав директор YASNO в Києві Віктор Мельников. «Партнерство з компанією ДТЕК дозволило не тільки у доволі стислі строки створити модельний ряд абсолютно нових пристроїв для обслуговування, але й реалізувати інноваційні ідеї нашого замовника», - підкреслила Кристина Павленко, керівник проектів компанії Сервус Сістемз Інтегрейшн.

YASNO допомагатиме своїм клієнтам зменшити витрати на електроенергію, стати енергетично автономними, електромобільними та навіть отримувати додатковий дохід. Для цього YASNO пропонує цілу низку сучасних продуктів: енергоефективні набори, розумне світло, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги із заряджання електромобілів та зарядні станції для дому або офісу, встановлення такого обладнання «під ключ», інші послуги та рішення.

bottom of page