ОТП банк продовжує оновлення мережі відділень
Департамент систем керування чергою
23.01.2020
ОТП Банк продовжує програму оновлення відділень, якоб передбачено встановлення і електронної системи керування чергою, яку встановлює та підтриму наша компанія. Вже більш ніж 70 відділень надають комфортне та зручне обслуговування завдяки системою керівання чергою.
У рамках проекту по оновленню відділень ОТП банк продовжує співпрацю з компанією Сервус Сістемз Інтегрейшн, яка забезпечує встановлення та подальший супровід централізованої системи керування чергою для забезпечення нового рівня обслуговування клієнтів банку. Кожне таке відділення обладнано кіоском реєстрації у черзі, яскравими LED табло операторів, які показують номер робочого місця та номер поточного клієнту, великими головними табло, на яких відображається стан ходу чергу обслуговування, та які розташовані у комфортних зонах очікування. Одною з новітніх рис системи є система попередньої реєстрації, завдяки який клієнти також можуть зробити попередню реєстрацію через веб сайт банку та прийти у зручних для них час, де їх вже чекає банківський працівник. «Співпраця з одним з провідних міжнародних банків дає можливість забезпечити європейський технологій в управлінні очікуванням, тому ми пишаємося тим, що нам вдалося реалізувати такий важливий та складний проект більш ніж у 70 відділень банку», – зазначив Дмитро Айдан, директор департаменту систем управління чергою.
Публічне акціонерне товариство «ОТП Банк» - один з найбільших вітчизняних банків, визнаний лідер фінансового сектору України. Банк надає повний спектр фінансових послуг для корпоративних і приватних клієнтів, а також представників малого та середнього бізнесу. На українському ринку він представлений з 1998 року, має стійку репутацію соціально відповідальної, надійної і стабільної структури, що пропонує споживачам сервіси європейської якості. Його стовідсотковим власником є найбільший угорський банк OTP Bank Plc.